Image from Google Jackets

İknanın psikolojisi / Robert B. Cialdini ; Türkçesi: Nadir Özata.

By: Contributor(s): Language: tur Original language: English İstanbul: MediaCat, 2022Edition: Yeni ve genişletilmiş basımDescription: 661 sayfa; 22 cmContent type:
  • text
Media type:
  • unmediated
Carrier type:
  • volume
ISBN:
  • 9789944383646
Other title:
  • İknanın psikolojisi : teori ve pratik bir arada
Uniform titles:
  • Influence, new and expanded. tur
Subject(s): LOC classification:
  • BF 774  .C53 2023
Contents:
Etki kaldıraçları: Her işte lazım bir alet çantası - Karşılıklılık: O bildiğimiz ve ve al kuralı - Sevgi: dost bildiğimiz hırsız - Toplumsal kanıt: Gerçek "biziz" - Otorite: Yönlendirilmiş saygı - Kıtlık: Azlık kuralı - Bağlılık ve tutarlılık: Aklın hınzır cinleri - Birlik: Ortak "ben" e "biz" deriz - Anında etki: Otomatik çağın ilk rızası.
Summary: İknanın Psikolojisi, yaşamın her alanında ikna olma ve ikna etme sürecinin içyüzünü anlatan bir başvuru kitabı. Prof. Robert B. Cialdini'nin, laboratuvar deneyleri ve yaşam deneyimlerinden yola çıkarak yazdığı kitap, tüm dünyada 250 bin okura ulaştı.Cialdini, iş hayatında, ticarette, pazarlamada, günlük yaşamda ve aşkta ikna becerisine sahip olabilme yollarını anlaşılır bir dille anlatıyor.- İstek, nasıl etkili ve kabul edilebilir bir hale gelir?- Herkes yaptığı için doğru varsayılan bir davranış, gerçekte doğru mudur, yoksa bizi öyle düşünmeye yönelten, herkesin ortak tavrı mıdır?- Kullanılan dilin, ikna başarısına etkisi nedir?- Günlük yaşamda, ikna psikolojisinin kuralları nasıl işler?- Hoşlandığımız biri tarafından ikna edilmek niçin daha kolaydır?- Fiziksel çekiciliğin ikna sürecinde rolü nedir?- Onay verdiğimiz her şey için gerçekte ikna oluyor muyuz?- İknanın, otoriteyle ilişkisi nedir?- Tarikat üyelerinin toplu intiharlarında iknanın rolü nedir?- Bir ürünün az bulunur olması, ikna sürecinde nasıl bir rol oynar?Cialdini, tüm bu soruların yanıtlarını, okur deneyimlerini içeren mektuplarla destekliyor.İknanınPsikolojisi'ni almaya hala ikna olmamış olabilirsiniz. Sizi satın almaya ikna edecek her şey bu kitabın içinde. -- Arka kapak.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Book Book ANKARA BİLİM ÜNİVERSİTESİ BF 774 .C53 2023 (Browse shelf(Opens below)) Available 0009401

Özgün eser adı: Influence, new and expanded.

Bibliyografik bilgi içerir (sayfa 573-660).

Etki kaldıraçları: Her işte lazım bir alet çantası - Karşılıklılık: O bildiğimiz ve ve al kuralı - Sevgi: dost bildiğimiz hırsız - Toplumsal kanıt: Gerçek "biziz" - Otorite: Yönlendirilmiş saygı - Kıtlık: Azlık kuralı - Bağlılık ve tutarlılık: Aklın hınzır cinleri - Birlik: Ortak "ben" e "biz" deriz - Anında etki: Otomatik çağın ilk rızası.

İknanın Psikolojisi, yaşamın her alanında ikna olma ve ikna etme sürecinin içyüzünü anlatan bir başvuru kitabı. Prof. Robert B. Cialdini'nin, laboratuvar deneyleri ve yaşam deneyimlerinden yola çıkarak yazdığı kitap, tüm dünyada 250 bin okura ulaştı.Cialdini, iş hayatında, ticarette, pazarlamada, günlük yaşamda ve aşkta ikna becerisine sahip olabilme yollarını anlaşılır bir dille anlatıyor.- İstek, nasıl etkili ve kabul edilebilir bir hale gelir?- Herkes yaptığı için doğru varsayılan bir davranış, gerçekte doğru mudur, yoksa bizi öyle düşünmeye yönelten, herkesin ortak tavrı mıdır?- Kullanılan dilin, ikna başarısına etkisi nedir?- Günlük yaşamda, ikna psikolojisinin kuralları nasıl işler?- Hoşlandığımız biri tarafından ikna edilmek niçin daha kolaydır?- Fiziksel çekiciliğin ikna sürecinde rolü nedir?- Onay verdiğimiz her şey için gerçekte ikna oluyor muyuz?- İknanın, otoriteyle ilişkisi nedir?- Tarikat üyelerinin toplu intiharlarında iknanın rolü nedir?- Bir ürünün az bulunur olması, ikna sürecinde nasıl bir rol oynar?Cialdini, tüm bu soruların yanıtlarını, okur deneyimlerini içeren mektuplarla destekliyor.İknanınPsikolojisi'ni almaya hala ikna olmamış olabilirsiniz. Sizi satın almaya ikna edecek her şey bu kitabın içinde. -- Arka kapak.

Metin Türkçe; İngilizceden çeviri.