000 01317 am a2200301 a 4500
003 TR-ABU
005 20231226101447.0
008 221129s2022 tu |# ||tu utur
020 _a9786254177163 (v.1)
020 _a9786254177187 (v.2)
040 _btur
_erda
_dHKUT
050 0 0 _aGV 1469.17 .S63
_bD55 2022 c.2
245 0 0 _aDijital Oyunlar :
_baraçlar, metodolojiler, uygulamalar ve öneriler/
_ceditörler: Şeref Sağıroğlu ...[ve başkaları].
260 _aAnkara :
_bNobel,
_c2022.
300 _av. :
_bres.
490 1 _aYayın no ;
_v4067. Beşeri bilimler no ;
_v405.
490 1 _aYayın no ;
_v4068. Beşeri bilimler no ;
_v406.
490 1 _aGüvenli internet merkezi açık kaynak içerik üretme projesi kitap serisi ;
_v2.
490 1 _aGüvenli internet merkezi açık kaynak içerik üretme projesi kitap serisi ;
_v3.
650 0 _aDijital oyunlar
_xBilgisayar oyunları.
650 0 _aDigital games
_xComputer games.
700 1 _aSağıroğlu, Şeref.
_949723
830 0 _aYayın no ;
_v4067.
_949726
830 0 _aYayın no ;
_v4068.
_949726
830 0 _aGüvenli internet merkezi açık kaynak içerik üretme projesi kitap serisi ;
_v2.
_949727
830 0 _aGüvenli internet merkezi açık kaynak içerik üretme projesi kitap serisi ;
_v3.
_949727
942 _2lcc
_cBK
999 _c25561
_d25561