000 05573nam a2200541 4500
005 20240909083022.0
008 220317n 000 0 tur u
020 _a9786258443097
040 _aABU
_erda
050 _aHD 30.22
_b.I85 2021
082 0 4 _a658.4
245 0 0 _aİşletme biliminde kuramsal ve pratik pazarlama konuları/
_c editör: Şahin Karabulut
250 _a1. baskı
260 _aAnkara:
_b Gazi kitabevi,
_c 2021
300 _a488 sayfa;
_c 24 cm
500 _aPazarlama, insanların şirketinizin ürün veya hizmetiyle ilgilenmesini sağlama sürecidir ve müşteriler, ortaklar ve genel olarak toplum için değeri olan teklifleri yaratma, iletme, sunma ve değiş tokuş etme etkinliği ile ilgili süreçleri ifade eder. Pazarlama, pazar araştırması, analiz ve ideal müşterinizin ilgi alanlarını anlama yoluyla gerçekleşir ve bu yönüyle ürün geliştirme, dağıtım yöntemleri, satış ve reklam dahil olmak üzere bir işletmenin tüm yönleriyle ilgilidir.
505 _aİçindekiler: cuteness marketing in terms of consumer behavior and personality/ Deniz Ünal Adıgüzel, Süleyman Barutçu; new customer experiences in the reality of covıd-19 pandemic/ Gülçin Bilgin Turna; social marketing interventions on public health/ Onur Akdaş; social marketing research scope on the new era: a abibliometric study/ Onur Akdaş; to buy or not to buy second-hand branded products: concerns on counterfeit products sold at the e-commerce market/ Neslihan Paker; soylulaştırma/ Özgür Uludağ, Halil Semih Kimzan; retro pazarlama/ Mehmet Ozan Karahan; uluslararası pazarda ürün geri çağırma/ Ayşe Aygün Özgöz; siyasal pazarda Z kuşağı seçmenler: fırsat ve tehditler/ Mehmet Can Demirtaş; Almanya'da hasta, yaşlı ve engelli bakım hizmetleri/ Fatih Elibol; dijital ve mobil pazarlama bağlamında pazarlamayı yeniden düşünmek/ Mehmet Sağlam; online hizmetlerde pazarlama anlayışı/ Ahmet Aydın; hizmet hataları ve telafisinde kullanılabilecek stratejiler/ Reyhan Bahar; iş pazarındaki müşteri ilişkileri yönetiminde sosyal medya araçlarının kullanımı/ Tamer Sığındı; kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetleri: bir lojistik işletmesi olan Arkas holding (1902) örneği/ Oğuz Yusuf Atasel, Bilal Gerekan; tüketici yabancılaşması/ Nilsun Sarıyer; tüketici marka ilişkileri ve marka ihlalleri/ Fatih Şahin; Tğketicilerin gsm operatörü tercihlerinde demografik özelliklerin etkisi/ A. Selçuk Köylüoğlu; tüketicilerin sürdürülebilir modaya yönelik tutum ve davranışlarının değerlendirilmesi/ Banu Külter Demirgüneş, Tuğba Köysüren; gelişmeleri kaçırma korkusu (FOMO)'nun pazarlama alanındaki kullanımı ve tüketici davranışlarına yansımaları/ Yıldırım, Yıldırım, Talha Doğan; tüketicilerin sinizm ddüzeyleri ve satın alma niyetlerine etkisinde e-wom'un düzenleyici rolü/ Nur Çağlar Çetinkaya; coğrafi işaretleri ürünlerin içerik markalama strtejisi bağlamında kullanımına yönelik bir araştırma/ Hilal Öztürk Küçük, İsmail Tamer Toklu; işletmelerde yeşil insan kaynakları yönetimi/ Pelin Vardarlıer, Emine Gündoğmuş; toplumsal ve kültürel değerlerin satın alma niyetine etkisi/ Ahmet Tuzcuoğlu, Ayşen Aydın
650 4 _aİşletme
650 4 _aPazarlama
650 4 _aİşletme bilimi
700 1 _aKarabulut, Şahin
_952068
740 _aCuteness marketing in terms of consumer behavior and personality
740 _aNew customer experiences in the reality of covıd-19 pandemic
740 _aSocial marketing interventions on public health
740 _aSocial marketing research scope on the new era: a bibliometric study
740 _aTo buy or not to buy second-hand branded products: concerns on counterfeit products sold at the e-commerce market
740 _aSoylulaştırma
740 _aRetro pazarlama
740 _aUluslararası pazarda ürün geri çağırma
740 _aSiyasal pazarda Z kuşağı seçmenler: fırsat ve tehditler
740 _aAlmanya'da hasta, yaşlı ve engelli bakım hizmetleri
740 _aDijital ve mobil pazarlama bağlamında izinli pazarlamayı yeniden düşünmek
740 _aOnline hizmetlerde pazarlama anlayışı
740 _aHizmet hataları ve telafisinde kullanılabilecek stratejiler
740 _aİş pazarındaki müşteri ilişkileri yönetiminde sosyal medya araçlarının kullanımı
740 _aKurumsal sosyal sorumluluk faaliyetleri: bir lojistik işletmesi olan Arkas Holding (1902) örneği
740 _aTüketici yabancılaşması
740 _aTüketici marka ilişkileri ve marka ihlalleri
740 _aTüketicilerin gsm operatörü tercihlerinde demografik özelliklerin etkisi
740 _aTüketicilerin sürdürülebilir modaya yönelik tutum ve davranışlarının değerlendirilmesi
740 _aGelişmeleri kaçırma korkusu (FOMO)'nun pazarlama alanındaki kullanımı ve tüketici davranışlarına yansımaları
740 _aTüketicilerin sinizm düzeyleri ve satın alma niyetlerine etkisinde e-wom'un düzenleyici rolü
740 _aCoğrafi işaretleri ürünlerin içerik markalama stratejisi bağlamında kullanımına yönelik bir araştırma
740 _aİşletmelerde yeşil insan kaynakları yönetimi
740 _aToplumsal ve kültürel değerlerin satın alma niyetine etkisi
856 4 0 _uhttps://www.turcademy.com/tr/kitap/isletme-biliminde-kuramsal-ve-pratik-pazarlama-konulari-9786258443097
942 _2lcc
_cBK
999 _c25948
_d25948