000 -BAŞLIK |
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı |
05573nam a2200541 4500 |
005 - EN SON İŞLEM TARİHİ ve ZAMANI |
Kontrol Alanı |
20240909083022.0 |
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ |
Sabit Alan |
220317n 000 0 tur u |
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Isbn |
9786258443097 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI |
Özgün Kataloglama Kurumu |
ABU |
Açıklama Kuralları |
rda |
050 ## - SINIFLAMA ve YER NUMARASI |
Sınıflama Numarası |
HD 30.22 |
Yer Numarası |
.I85 2021 |
082 04 - DEWEY ONU SINIFLAMA SİSTEMİ |
Sınıflama Numarası |
658.4 |
245 00 - ESER ADI BİLDİRİMİ |
Başlık |
İşletme biliminde kuramsal ve pratik pazarlama konuları/ |
Sorumluluk Bildirimi |
editör: Şahin Karabulut |
250 ## - BASIM BİLDİRİMİ |
Basım Bildirimi |
1. baskı |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. |
Yayın Yeri |
Ankara: |
Yayınevi |
Gazi kitabevi, |
Yayın Tarihi |
2021 |
300 ## - FİZİKSEL TANIMLAMA |
Sayfa, Cilt vb. |
488 sayfa; |
Boyutları |
24 cm |
500 ## - GENEL NOT |
Genel Not |
Pazarlama, insanların şirketinizin ürün veya hizmetiyle ilgilenmesini sağlama sürecidir ve müşteriler, ortaklar ve genel olarak toplum için değeri olan teklifleri yaratma, iletme, sunma ve değiş tokuş etme etkinliği ile ilgili süreçleri ifade eder. Pazarlama, pazar araştırması, analiz ve ideal müşterinizin ilgi alanlarını anlama yoluyla gerçekleşir ve bu yönüyle ürün geliştirme, dağıtım yöntemleri, satış ve reklam dahil olmak üzere bir işletmenin tüm yönleriyle ilgilidir. |
505 ## - İÇİNDEKİLER NOTU |
İçindekiler Notu |
İçindekiler: cuteness marketing in terms of consumer behavior and personality/ Deniz Ünal Adıgüzel, Süleyman Barutçu; new customer experiences in the reality of covıd-19 pandemic/ Gülçin Bilgin Turna; social marketing interventions on public health/ Onur Akdaş; social marketing research scope on the new era: a abibliometric study/ Onur Akdaş; to buy or not to buy second-hand branded products: concerns on counterfeit products sold at the e-commerce market/ Neslihan Paker; soylulaştırma/ Özgür Uludağ, Halil Semih Kimzan; retro pazarlama/ Mehmet Ozan Karahan; uluslararası pazarda ürün geri çağırma/ Ayşe Aygün Özgöz; siyasal pazarda Z kuşağı seçmenler: fırsat ve tehditler/ Mehmet Can Demirtaş; Almanya'da hasta, yaşlı ve engelli bakım hizmetleri/ Fatih Elibol; dijital ve mobil pazarlama bağlamında pazarlamayı yeniden düşünmek/ Mehmet Sağlam; online hizmetlerde pazarlama anlayışı/ Ahmet Aydın; hizmet hataları ve telafisinde kullanılabilecek stratejiler/ Reyhan Bahar; iş pazarındaki müşteri ilişkileri yönetiminde sosyal medya araçlarının kullanımı/ Tamer Sığındı; kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetleri: bir lojistik işletmesi olan Arkas holding (1902) örneği/ Oğuz Yusuf Atasel, Bilal Gerekan; tüketici yabancılaşması/ Nilsun Sarıyer; tüketici marka ilişkileri ve marka ihlalleri/ Fatih Şahin; Tğketicilerin gsm operatörü tercihlerinde demografik özelliklerin etkisi/ A. Selçuk Köylüoğlu; tüketicilerin sürdürülebilir modaya yönelik tutum ve davranışlarının değerlendirilmesi/ Banu Külter Demirgüneş, Tuğba Köysüren; gelişmeleri kaçırma korkusu (FOMO)'nun pazarlama alanındaki kullanımı ve tüketici davranışlarına yansımaları/ Yıldırım, Yıldırım, Talha Doğan; tüketicilerin sinizm ddüzeyleri ve satın alma niyetlerine etkisinde e-wom'un düzenleyici rolü/ Nur Çağlar Çetinkaya; coğrafi işaretleri ürünlerin içerik markalama strtejisi bağlamında kullanımına yönelik bir araştırma/ Hilal Öztürk Küçük, İsmail Tamer Toklu; işletmelerde yeşil insan kaynakları yönetimi/ Pelin Vardarlıer, Emine Gündoğmuş; toplumsal ve kültürel değerlerin satın alma niyetine etkisi/ Ahmet Tuzcuoğlu, Ayşen Aydın |
650 #4 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ |
Konusal terim veya coğrafi ad |
İşletme |
650 #4 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ |
Konusal terim veya coğrafi ad |
Pazarlama |
650 #4 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ |
Konusal terim veya coğrafi ad |
İşletme bilimi |
700 1# - EK GİRİŞ - KİŞİ ADI |
Yazar Adı (Kişi adı) |
Karabulut, Şahin |
9 (RLIN) |
52068 |
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI |
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık |
Cuteness marketing in terms of consumer behavior and personality |
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI |
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık |
New customer experiences in the reality of covıd-19 pandemic |
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI |
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık |
Social marketing interventions on public health |
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI |
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık |
Social marketing research scope on the new era: a bibliometric study |
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI |
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık |
To buy or not to buy second-hand branded products: concerns on counterfeit products sold at the e-commerce market |
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI |
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık |
Soylulaştırma |
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI |
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık |
Retro pazarlama |
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI |
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık |
Uluslararası pazarda ürün geri çağırma |
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI |
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık |
Siyasal pazarda Z kuşağı seçmenler: fırsat ve tehditler |
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI |
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık |
Almanya'da hasta, yaşlı ve engelli bakım hizmetleri |
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI |
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık |
Dijital ve mobil pazarlama bağlamında izinli pazarlamayı yeniden düşünmek |
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI |
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık |
Online hizmetlerde pazarlama anlayışı |
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI |
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık |
Hizmet hataları ve telafisinde kullanılabilecek stratejiler |
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI |
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık |
İş pazarındaki müşteri ilişkileri yönetiminde sosyal medya araçlarının kullanımı |
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI |
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık |
Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetleri: bir lojistik işletmesi olan Arkas Holding (1902) örneği |
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI |
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık |
Tüketici yabancılaşması |
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI |
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık |
Tüketici marka ilişkileri ve marka ihlalleri |
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI |
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık |
Tüketicilerin gsm operatörü tercihlerinde demografik özelliklerin etkisi |
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI |
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık |
Tüketicilerin sürdürülebilir modaya yönelik tutum ve davranışlarının değerlendirilmesi |
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI |
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık |
Gelişmeleri kaçırma korkusu (FOMO)'nun pazarlama alanındaki kullanımı ve tüketici davranışlarına yansımaları |
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI |
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık |
Tüketicilerin sinizm düzeyleri ve satın alma niyetlerine etkisinde e-wom'un düzenleyici rolü |
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI |
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık |
Coğrafi işaretleri ürünlerin içerik markalama stratejisi bağlamında kullanımına yönelik bir araştırma |
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI |
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık |
İşletmelerde yeşil insan kaynakları yönetimi |
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI |
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık |
Toplumsal ve kültürel değerlerin satın alma niyetine etkisi |
856 40 - ELEKTRONİK YER ve ERİŞİM |
Kaynak Tanımlayıcı (URL) |
<a href="https://www.turcademy.com/tr/kitap/isletme-biliminde-kuramsal-ve-pratik-pazarlama-konulari-9786258443097">https://www.turcademy.com/tr/kitap/isletme-biliminde-kuramsal-ve-pratik-pazarlama-konulari-9786258443097</a> |
942 ## - EK GİRİŞ ÖGELERİ (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
Library of Congress Classification |
Koha item type |
Book |