İşletme biliminde kuramsal ve pratik pazarlama konuları/ (Record no. 25948)

MARC details
000 -BAŞLIK
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı 05573nam a2200541 4500
005 - EN SON İŞLEM TARİHİ ve ZAMANI
Kontrol Alanı 20240909083022.0
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ
Sabit Alan 220317n 000 0 tur u
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Isbn 9786258443097
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün Kataloglama Kurumu ABU
Açıklama Kuralları rda
050 ## - SINIFLAMA ve YER NUMARASI
Sınıflama Numarası HD 30.22
Yer Numarası .I85 2021
082 04 - DEWEY ONU SINIFLAMA SİSTEMİ
Sınıflama Numarası 658.4
245 00 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Başlık İşletme biliminde kuramsal ve pratik pazarlama konuları/
Sorumluluk Bildirimi editör: Şahin Karabulut
250 ## - BASIM BİLDİRİMİ
Basım Bildirimi 1. baskı
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Yayın Yeri Ankara:
Yayınevi Gazi kitabevi,
Yayın Tarihi 2021
300 ## - FİZİKSEL TANIMLAMA
Sayfa, Cilt vb. 488 sayfa;
Boyutları 24 cm
500 ## - GENEL NOT
Genel Not Pazarlama, insanların şirketinizin ürün veya hizmetiyle ilgilenmesini sağlama sürecidir ve müşteriler, ortaklar ve genel olarak toplum için değeri olan teklifleri yaratma, iletme, sunma ve değiş tokuş etme etkinliği ile ilgili süreçleri ifade eder. Pazarlama, pazar araştırması, analiz ve ideal müşterinizin ilgi alanlarını anlama yoluyla gerçekleşir ve bu yönüyle ürün geliştirme, dağıtım yöntemleri, satış ve reklam dahil olmak üzere bir işletmenin tüm yönleriyle ilgilidir.
505 ## - İÇİNDEKİLER NOTU
İçindekiler Notu İçindekiler: cuteness marketing in terms of consumer behavior and personality/ Deniz Ünal Adıgüzel, Süleyman Barutçu; new customer experiences in the reality of covıd-19 pandemic/ Gülçin Bilgin Turna; social marketing interventions on public health/ Onur Akdaş; social marketing research scope on the new era: a abibliometric study/ Onur Akdaş; to buy or not to buy second-hand branded products: concerns on counterfeit products sold at the e-commerce market/ Neslihan Paker; soylulaştırma/ Özgür Uludağ, Halil Semih Kimzan; retro pazarlama/ Mehmet Ozan Karahan; uluslararası pazarda ürün geri çağırma/ Ayşe Aygün Özgöz; siyasal pazarda Z kuşağı seçmenler: fırsat ve tehditler/ Mehmet Can Demirtaş; Almanya'da hasta, yaşlı ve engelli bakım hizmetleri/ Fatih Elibol; dijital ve mobil pazarlama bağlamında pazarlamayı yeniden düşünmek/ Mehmet Sağlam; online hizmetlerde pazarlama anlayışı/ Ahmet Aydın; hizmet hataları ve telafisinde kullanılabilecek stratejiler/ Reyhan Bahar; iş pazarındaki müşteri ilişkileri yönetiminde sosyal medya araçlarının kullanımı/ Tamer Sığındı; kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetleri: bir lojistik işletmesi olan Arkas holding (1902) örneği/ Oğuz Yusuf Atasel, Bilal Gerekan; tüketici yabancılaşması/ Nilsun Sarıyer; tüketici marka ilişkileri ve marka ihlalleri/ Fatih Şahin; Tğketicilerin gsm operatörü tercihlerinde demografik özelliklerin etkisi/ A. Selçuk Köylüoğlu; tüketicilerin sürdürülebilir modaya yönelik tutum ve davranışlarının değerlendirilmesi/ Banu Külter Demirgüneş, Tuğba Köysüren; gelişmeleri kaçırma korkusu (FOMO)'nun pazarlama alanındaki kullanımı ve tüketici davranışlarına yansımaları/ Yıldırım, Yıldırım, Talha Doğan; tüketicilerin sinizm ddüzeyleri ve satın alma niyetlerine etkisinde e-wom'un düzenleyici rolü/ Nur Çağlar Çetinkaya; coğrafi işaretleri ürünlerin içerik markalama strtejisi bağlamında kullanımına yönelik bir araştırma/ Hilal Öztürk Küçük, İsmail Tamer Toklu; işletmelerde yeşil insan kaynakları yönetimi/ Pelin Vardarlıer, Emine Gündoğmuş; toplumsal ve kültürel değerlerin satın alma niyetine etkisi/ Ahmet Tuzcuoğlu, Ayşen Aydın
650 #4 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad İşletme
650 #4 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Pazarlama
650 #4 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad İşletme bilimi
700 1# - EK GİRİŞ - KİŞİ ADI
Yazar Adı (Kişi adı) Karabulut, Şahin
9 (RLIN) 52068
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık Cuteness marketing in terms of consumer behavior and personality
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık New customer experiences in the reality of covıd-19 pandemic
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık Social marketing interventions on public health
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık Social marketing research scope on the new era: a bibliometric study
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık To buy or not to buy second-hand branded products: concerns on counterfeit products sold at the e-commerce market
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık Soylulaştırma
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık Retro pazarlama
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık Uluslararası pazarda ürün geri çağırma
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık Siyasal pazarda Z kuşağı seçmenler: fırsat ve tehditler
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık Almanya'da hasta, yaşlı ve engelli bakım hizmetleri
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık Dijital ve mobil pazarlama bağlamında izinli pazarlamayı yeniden düşünmek
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık Online hizmetlerde pazarlama anlayışı
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık Hizmet hataları ve telafisinde kullanılabilecek stratejiler
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık İş pazarındaki müşteri ilişkileri yönetiminde sosyal medya araçlarının kullanımı
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetleri: bir lojistik işletmesi olan Arkas Holding (1902) örneği
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık Tüketici yabancılaşması
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık Tüketici marka ilişkileri ve marka ihlalleri
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık Tüketicilerin gsm operatörü tercihlerinde demografik özelliklerin etkisi
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık Tüketicilerin sürdürülebilir modaya yönelik tutum ve davranışlarının değerlendirilmesi
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık Gelişmeleri kaçırma korkusu (FOMO)'nun pazarlama alanındaki kullanımı ve tüketici davranışlarına yansımaları
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık Tüketicilerin sinizm düzeyleri ve satın alma niyetlerine etkisinde e-wom'un düzenleyici rolü
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık Coğrafi işaretleri ürünlerin içerik markalama stratejisi bağlamında kullanımına yönelik bir araştırma
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık İşletmelerde yeşil insan kaynakları yönetimi
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI
Kontrolsüz ilgili / analitik başlık Toplumsal ve kültürel değerlerin satın alma niyetine etkisi
856 40 - ELEKTRONİK YER ve ERİŞİM
Kaynak Tanımlayıcı (URL) <a href="https://www.turcademy.com/tr/kitap/isletme-biliminde-kuramsal-ve-pratik-pazarlama-konulari-9786258443097">https://www.turcademy.com/tr/kitap/isletme-biliminde-kuramsal-ve-pratik-pazarlama-konulari-9786258443097</a>
942 ## - EK GİRİŞ ÖGELERİ (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Library of Congress Classification
Koha item type Book
Holdings
Geri Çekilme Durumu Kayıp Durumu Sınıflandırma Kaynağı Kredi için değil Kalıcı Konum Mevcut Konum Kayıt Tarih Edinim Kaynağı Toplam Ödünçverme Yer Numarası Demirnaş Numarası Son Görülme Tarihi Fatura Tarihi Materyal Türü Genel / Bağış Notu
    Library of Congress Classification   ANKARA BİLİM ÜNİVERSİTESİ ANKARA BİLİM ÜNİVERSİTESİ 09/09/2024 Bağış   HD 30.22 .I85 2021 0009960 09/09/2024 09/09/2024 Book Hasan DOĞAN tarafından bağışlanmıştır.