Image from Google Jackets

İşletme biliminde kuramsal ve pratik pazarlama konuları/ editör: Şahin Karabulut

Contributor(s): Publication details: Ankara: Gazi kitabevi, 2021Edition: 1. baskıDescription: 488 sayfa; 24 cmISBN:
  • 9786258443097
Subject(s): DDC classification:
  • 658.4
LOC classification:
  • HD 30.22 .I85 2021
Online resources:
Contents:
İçindekiler: cuteness marketing in terms of consumer behavior and personality/ Deniz Ünal Adıgüzel, Süleyman Barutçu; new customer experiences in the reality of covıd-19 pandemic/ Gülçin Bilgin Turna; social marketing interventions on public health/ Onur Akdaş; social marketing research scope on the new era: a abibliometric study/ Onur Akdaş; to buy or not to buy second-hand branded products: concerns on counterfeit products sold at the e-commerce market/ Neslihan Paker; soylulaştırma/ Özgür Uludağ, Halil Semih Kimzan; retro pazarlama/ Mehmet Ozan Karahan; uluslararası pazarda ürün geri çağırma/ Ayşe Aygün Özgöz; siyasal pazarda Z kuşağı seçmenler: fırsat ve tehditler/ Mehmet Can Demirtaş; Almanya'da hasta, yaşlı ve engelli bakım hizmetleri/ Fatih Elibol; dijital ve mobil pazarlama bağlamında pazarlamayı yeniden düşünmek/ Mehmet Sağlam; online hizmetlerde pazarlama anlayışı/ Ahmet Aydın; hizmet hataları ve telafisinde kullanılabilecek stratejiler/ Reyhan Bahar; iş pazarındaki müşteri ilişkileri yönetiminde sosyal medya araçlarının kullanımı/ Tamer Sığındı; kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetleri: bir lojistik işletmesi olan Arkas holding (1902) örneği/ Oğuz Yusuf Atasel, Bilal Gerekan; tüketici yabancılaşması/ Nilsun Sarıyer; tüketici marka ilişkileri ve marka ihlalleri/ Fatih Şahin; Tğketicilerin gsm operatörü tercihlerinde demografik özelliklerin etkisi/ A. Selçuk Köylüoğlu; tüketicilerin sürdürülebilir modaya yönelik tutum ve davranışlarının değerlendirilmesi/ Banu Külter Demirgüneş, Tuğba Köysüren; gelişmeleri kaçırma korkusu (FOMO)'nun pazarlama alanındaki kullanımı ve tüketici davranışlarına yansımaları/ Yıldırım, Yıldırım, Talha Doğan; tüketicilerin sinizm ddüzeyleri ve satın alma niyetlerine etkisinde e-wom'un düzenleyici rolü/ Nur Çağlar Çetinkaya; coğrafi işaretleri ürünlerin içerik markalama strtejisi bağlamında kullanımına yönelik bir araştırma/ Hilal Öztürk Küçük, İsmail Tamer Toklu; işletmelerde yeşil insan kaynakları yönetimi/ Pelin Vardarlıer, Emine Gündoğmuş; toplumsal ve kültürel değerlerin satın alma niyetine etkisi/ Ahmet Tuzcuoğlu, Ayşen Aydın
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Notes Date due Barcode
Book Book ANKARA BİLİM ÜNİVERSİTESİ HD 30.22 .I85 2021 (Browse shelf(Opens below)) Available Hasan DOĞAN tarafından bağışlanmıştır. 0009960

Pazarlama, insanların şirketinizin ürün veya hizmetiyle ilgilenmesini sağlama sürecidir ve müşteriler, ortaklar ve genel olarak toplum için değeri olan teklifleri yaratma, iletme, sunma ve değiş tokuş etme etkinliği ile ilgili süreçleri ifade eder. Pazarlama, pazar araştırması, analiz ve ideal müşterinizin ilgi alanlarını anlama yoluyla gerçekleşir ve bu yönüyle ürün geliştirme, dağıtım yöntemleri, satış ve reklam dahil olmak üzere bir işletmenin tüm yönleriyle ilgilidir.

İçindekiler: cuteness marketing in terms of consumer behavior and personality/ Deniz Ünal Adıgüzel, Süleyman Barutçu; new customer experiences in the reality of covıd-19 pandemic/ Gülçin Bilgin Turna; social marketing interventions on public health/ Onur Akdaş; social marketing research scope on the new era: a abibliometric study/ Onur Akdaş; to buy or not to buy second-hand branded products: concerns on counterfeit products sold at the e-commerce market/ Neslihan Paker; soylulaştırma/ Özgür Uludağ, Halil Semih Kimzan; retro pazarlama/ Mehmet Ozan Karahan; uluslararası pazarda ürün geri çağırma/ Ayşe Aygün Özgöz; siyasal pazarda Z kuşağı seçmenler: fırsat ve tehditler/ Mehmet Can Demirtaş; Almanya'da hasta, yaşlı ve engelli bakım hizmetleri/ Fatih Elibol; dijital ve mobil pazarlama bağlamında pazarlamayı yeniden düşünmek/ Mehmet Sağlam; online hizmetlerde pazarlama anlayışı/ Ahmet Aydın; hizmet hataları ve telafisinde kullanılabilecek stratejiler/ Reyhan Bahar; iş pazarındaki müşteri ilişkileri yönetiminde sosyal medya araçlarının kullanımı/ Tamer Sığındı; kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetleri: bir lojistik işletmesi olan Arkas holding (1902) örneği/ Oğuz Yusuf Atasel, Bilal Gerekan; tüketici yabancılaşması/ Nilsun Sarıyer; tüketici marka ilişkileri ve marka ihlalleri/ Fatih Şahin; Tğketicilerin gsm operatörü tercihlerinde demografik özelliklerin etkisi/ A. Selçuk Köylüoğlu; tüketicilerin sürdürülebilir modaya yönelik tutum ve davranışlarının değerlendirilmesi/ Banu Külter Demirgüneş, Tuğba Köysüren; gelişmeleri kaçırma korkusu (FOMO)'nun pazarlama alanındaki kullanımı ve tüketici davranışlarına yansımaları/ Yıldırım, Yıldırım, Talha Doğan; tüketicilerin sinizm ddüzeyleri ve satın alma niyetlerine etkisinde e-wom'un düzenleyici rolü/ Nur Çağlar Çetinkaya; coğrafi işaretleri ürünlerin içerik markalama strtejisi bağlamında kullanımına yönelik bir araştırma/ Hilal Öztürk Küçük, İsmail Tamer Toklu; işletmelerde yeşil insan kaynakları yönetimi/ Pelin Vardarlıer, Emine Gündoğmuş; toplumsal ve kültürel değerlerin satın alma niyetine etkisi/ Ahmet Tuzcuoğlu, Ayşen Aydın